Księga gości

Obecnie 424 wpisów w księdze. Nowe wpisy będą dodawane u góry strony. Uwaga: wpisy z treściami reklamowymi i popularyzującymi strony niezwiązane z nauką będą kasowane lub przycinane o te treści.

Dodaj wpis


[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
Maks_kr [e-mail][2020.02.25 22:27]
Bardzo istotni temat został poruszony w tym wpisie! Warto, aby jak najwięcej osób go przeczytało.
[]
[]
[]
[2019.12.19 00:31]
[]
student_AGH [e-mail][2019.12.15 18:05]
spotkalem ta strone calkiem przypadkowo. Ciekawi mnie czy autor jeszcze o niej pamięta.
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
Johna201 [e-mail][2019.05.31 22:31]
I\'m curious to uncover out what blog system youre employing? Im experiencing some small security troubles with my latest weblog and Id like to locate something more safeguarded. Do you\'ve any recommendations? aeddageeddcd
Johne505 [e-mail][2019.05.31 22:31]
I\'ve been absent for a while, but now I remember why I used to love this website. Thanks, I\'ll try and check back more frequently. How frequently you update your site? eddagadcfdfg
[]
[]
[]
[]
elo [2019.03.17 16:25]
Dzięki za izomery węglowodorów
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
Smitha691 [e-mail][2017.10.18 16:02]
Hey very nice web site!! Man.. Beautiful.. Wonderful.. I\'ll bookmark your web site and take the feeds alsoKI am satisfied to seek out a lot of helpful information here in the publish, we want work out extra techniques in this regard, thank you for sharing fcdeddkfegeakdfd
Johng501 [e-mail][2017.10.18 16:01]
Where To Purchase AkChlor 250mg Without A Script edeafcdafeke
Johna486 [e-mail][2017.10.18 16:01]
That alone wwas an egregious oversight on thheir own part, since eekedeegccke
Smithf489 [e-mail][2017.10.12 15:57]
An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won\'t be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheers afbcdbfekkeafekd
Johnb330 [e-mail][2017.10.12 15:57]
Helpful info. Fortunate me I found your website by chance, and I\'m shocked why this twist of fate did not took place earlier! I bookmarked it. ecdabdbdkdeb
Johne716 [e-mail][2017.10.12 15:57]
I relish, cause I discovered just what I used to be taking a look for. You\'ve ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye fceedgfdggdk
[]
[]
[]
[]
Smitha7 [e-mail][2017.09.01 01:14]
I truly appreciate this article.Really thank you! Fantastic. dbedeagebeeaedcb
Johnd918 [e-mail][2017.09.01 01:14]
Several of these games are worth some time and are actually kkacgbeeacdf
Johnf474 [e-mail][2017.09.01 01:14]
Excellent blog here! Also your web site loads up very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host? I wish my website loaded up as quickly as yours lol kfebggcdkfkd
[]
[]
[]
Tomasz [e-mail][2017.06.30 12:21]
super
www.balticdive.pl
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
Smithe476 [e-mail][2017.03.11 21:27]
I have read several good stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you put to make such a magnificent informative web site. defgkegbdfeceekd
Johna695 [e-mail][2017.03.11 21:27]
Farmville farms even include free gift that cddeddfegefe
Johng526 [e-mail][2017.03.11 21:27]
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to far added agreeable from you! By the way, how could we communicate? bccgeeaedfdg
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
Smitha538 [e-mail][2017.01.02 04:20]
Good day! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could find a captcha plugin for my comment form? I\'m using the same blog platform as yours and I\'m having problems finding one? Thanks a lot! eaddeeadgdcdeege
Johnd618 [e-mail][2017.01.02 04:20]
I\'m hunting for web sites that contain fantastic recommendations on what\'s in fashion and just what top rated makeup products is.. fecegeffdcge
Johnk768 [e-mail][2017.01.02 04:20]
Hey very nice web site!! Man.. Beautiful.. Wonderful.. I\'ll bookmark your web site and take the feeds alsoKI am satisfied to seek out a lot of helpful information here in the publish, we want work out extra techniques in this regard, thank you for sharing ekdgfkkdeabe
Smithg673 [e-mail][2016.12.29 18:35]
I do accept as true with all of the concepts you have offered in your post. They\'re really convincing and will definitely work. Still, the posts are very brief for beginners. May you please extend them a little from next time? Thanks for the post. ccbfgfebecddeddd
Johnd69 [e-mail][2016.12.29 18:35]
I am sure this post has touched all the internet people, its really really nice post on building up new web site. gbddfeckeedb
Johnd317 [e-mail][2016.12.29 18:35]
what are some superior and in demand websites for blogs? ?? . gekgdgggeeag
[]
[]
FastinOnline [e-mail][2016.10.28 07:19]
dell latitude xt2 tablet certified pharmacy technician training microsoft surface tablet release date what is a foot doctor called eye doctors in midland tx
[]
[]
[]
[]
[]
[]
Pasek [e-mail][2016.04.02 09:48]
Strona jest świetna i bardzo pomocna, dziękuję ;)
Smithb695 [e-mail][2016.02.21 15:13]
Hi, I desire to subscribe for this web site to obtain latest updates, therefore where can i do it please assist. gdebdfbgkaegeeba
Johne209 [e-mail][2016.02.21 15:13]
requirements. Recognitions pro suggestion like operative, balanced, explanatory as well as moreover exuberance thinkings about this issue to Gloria. kgbekbkfbgef
Johne167 [e-mail][2016.02.21 15:13]
This will be a fantastic site, will you be interested in doing an interview regarding just how you designed it? If so email me! dbgcegeedefe
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
[]
mihana_neko [e-mail][2015.12.29 16:34]
Oczekuję wznowienia, bo strona jest cudowna i mega przydatna!
Świetna robota :3
[]
[]
[]
[]
Smithg32 [e-mail][2015.09.30 19:37]
Some really nice and useful information on this web site, also I conceive the style and design holds superb features. beecbgfdegdakagd
Johnk380 [e-mail][2015.09.30 19:37]
Normally I do not read post on blogs, but I wish to say that this writeup very compelled me to try and do it! Your writing style has been surprised me. Thanks, quite great article. gdbddgekgecd
Johnf935 [e-mail][2015.09.30 19:37]
This actually answered my drawback, thank you! kkacekbbkkec
[]
[]
[]
Smithe651 [e-mail][2015.08.04 01:01]
Though it is true I enjoy your writing style, I don\'t agree with your main point of view about this one. I do delight in your website nevertheless. eecbddfddbbagdfd
Johnd525 [e-mail][2015.08.04 01:01]
My brother recommended I may like this website. He used to be totally right. This post truly made my day. You can not consider simply how so much time I had spent for this info! Thanks! gegecaeadakc
Johng624 [e-mail][2015.08.04 01:01]
Fantastic website. A lot of useful information here. I\'m sending it to a few pals ans also sharing in delicious. And naturally, thank you in your sweat! kakgegggfefd
[]
Iza [2015.05.14 22:14]
Dzięki, zrobiłam pracę domową
splitbit.pl [e-mail][2015.04.28 22:13]
Zajmujemy się profesjonalną naprawą komputerów i laptopów, oraz obsługą informatyczną firm. Więcej informacji można znaleść pdo adresem www.splitbit.pl
[]
[]
[]
[]
Smithe181 [e-mail][2015.03.19 09:08]
Very efficiently written post. It will be valuable to anyone who usess it, as well as myself. Keep doing what you are doing i will definitely read more posts. kfgedkgkkkbecabd
Johnb372 [e-mail][2015.03.19 09:08]
Hi Dear, are you in fact visiting this website daily, if so then you will definitely take fastidious knowledge. bagdfbdedaca
Johna787 [e-mail][2015.03.19 09:08]
Thanks so much for sharing all with the awesome info! I am looking forward to checking out far more posts! adkbebecdacd
[]
[]
[]
Smithb618 [e-mail][2015.01.15 12:52]
Im not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I\'ll go ahead and bookmark your site to come back later. All the best ckegddfgfcaafead
Johnb408 [e-mail][2015.01.15 12:52]
I like what you guys are up too. This kind of clever work and exposure! ekakdecbkdce
Johnd112 [e-mail][2015.01.15 12:52]
What is the website that means it is easy to understand podcasts and blog sites? I don\'t get an iPod, does that make any difference? . ceeacdkedaee
Smithd345 [e-mail][2015.01.10 15:48]
Fckin awesome things here. I am very glad to see your article. Thanks a lot and i\'m looking forward to contact you. Will you please drop me a mail? gfgdgfeakbgcfebf
Johng927 [e-mail][2015.01.10 15:46]
Very informative post.Really thank you! Awesome. bedggdedefea
Johna469 [e-mail][2015.01.10 15:46]
I am sure this post has touched all the internet people, its really really nice post on building up new web site. gccgfbfebbeg
Smithg167 [e-mail][2015.01.10 04:18]
Muchos Gracias for your blog post. kdefdkgdeeccdkdc
Johnk988 [e-mail][2015.01.10 04:16]
Helpful info. Fortunate me I found your website by chance, and I\'m shocked why this twist of fate did not took place earlier! I bookmarked it. ddkgadebdaek
Johng10 [e-mail][2015.01.10 04:16]
Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with a few pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is great blog. An excellent read. I will certainly be back. bccfdddkeege
[]
[]
Smithg406 [e-mail][2014.09.27 23:34]
This will be a fantastic site, will you be interested in doing an interview regarding just how you designed it? If so email me! bekbfekggbgdacgd
Johnc345 [e-mail][2014.09.27 23:34]
I like this weblog so considerably, saved to my bookmarks. ddcadckfadkc
Johnd380 [e-mail][2014.09.27 23:34]
Hey esto es un gran poste. Puedo utilizar una porcin en ella en mi sitio? Por supuesto ligara a su sitio as que la gente podra leer el artculo completo si ella quiso a. Agradece cualquier manera. bckdbdegeedc
Smithc887 [e-mail][2014.06.13 22:29]
I am in agreement with pretty much everything that you mentioned entirely! Excellent website document! eaadbagdkaecebdd
Johnf462 [e-mail][2014.06.13 22:29]
nasa, , harold hill aefbkfkfaeea
Johnd523 [e-mail][2014.06.13 22:29]
Once I initially commented I clicked the Notify me when new feedback are added checkbox and now each time a remark is added I get four emails with the same comment. Is there any way you possibly can remove me from that service? Thanks! eceecbacdfbc
Johna492 [e-mail][2014.06.03 23:37]
Howdy just wanted to give you a quick heads up. The words in your article seem to be running off the screen in Ie. daacbcdkfceg
Johnb123 [e-mail][2014.06.03 23:37]
Good writeup, I am normal visitor of one\'s site, maintain up the excellent operate, and It\'s going to be a regular visitor for a long time. fgbfaffdegab
Adi [e-mail][2013.06.19 10:39]
Strona jakich mało! Oby tak dalej :)

_
Pozdrawiam Adi - nurek hobbysta - po kursie nurkowania we Wrocławiu. Aktywny działacz na stronie parkingu Rondo (parkingrondo.pl) oraz sprzedawca w sklepie wycieraczki-biurowe.pl
[]
[]
[]
[]
[]
[]
Karo [e-mail][2012.03.28 19:20]
jesteś mistrzem!
dzięki za wpis o rodzajach wiązań chemicznych ;*
[]
[]
arito [2012.02.01 18:38]
dzięki za tę stronkę ;)) chemia jest super ;D
yankess [e-mail][2012.01.18 19:28]
mistrz! :)
yankess [e-mail][2012.01.18 19:28]
mistrz! :)
mago [e-mail][2011.12.10 22:17]
Dzięki, że nadal istnieje ta strona. wyhodowałam dzięki niej piękny kryształ z siarczanu miedzi:) :*
[]
Emy [e-mail][2011.10.26 13:25]
Bardzo fajna. Przydatna tylko zróbcie te testy do konca!! Pozdrawiam
Asia [e-mail][2011.10.11 17:31]
Na prawde genialna strona ;) Dzięki i powodzenia!
b0SamueL0b [e-mail][2011.09.10 04:53]
+z$8frZdyL%68pSU/:>w<:E3.lG-!XIB
[]
[]
Chemical [e-mail][2011.02.01 16:53]
Stronka kapitalna, korzystam głównie z bilansowania, ale reszta też jest super.
[2011.02.01 04:26]
Super
mlody_chemik [2010.10.22 17:02]
Strona genialna! Dowiedziałam się kilku ciekawym rzeczych na temat chemii :) 
justewille [e-mail][2010.06.10 00:32]
Świetną stronkę zmajstrowałeś :)
Iwo z SKNCh Toruń
Sara [e-mail][2010.06.02 09:50]
no troche sie trudno odnalesć i troche mało fot
Maja [e-mail][2010.06.02 09:44]
fajna stronka nawet przydatna
Warfront [e-mail][2010.05.10 17:34]
Niewiarygodna stronka! Wszystko na temat chemii można tu znaleźć.
PS. Na Mozilli Firefox wszystko działa brylantowo oprócz linków i download w zakładce [Esperanto].
:)
magda [2010.03.26 12:21]
mistrzowska stronka! idealna do powtorki przed matura! napisana w sposob prosty przez co latwo rozwiac swoje intelektualne watpliwosci! dziekuje!
Yagiza [e-mail][2009.09.14 22:15]
świetnie rozpracowane tematy, jasne i czytelne opisy - drugiej tak dobrej strony nie znalazłam;) ukłony dla autora
THX
aga [2009.09.08 16:38]
szkoda tylko ze nie ma nic na temat nadmanganianu.....
maturzystka91 [e-mail][2009.09.05 12:59]
Swietna strona .. przydatna nawet dla maturzystow jako dobre przypomnienie materialu ;> Fenomenalnie :) POzdrawiaam !!
Razin [2009.07.31 15:39]
Super Stronka [jupi]

LGService.pl

Nieoficjalny Support Telefonó LG
blazej [e-mail][2009.07.24 14:54]
Super strona, proszę o informacje na temat wykorzystania chemii w produkcji nawozów naturalnych-szczególnie biostymulatorów z alg morskich
ja [2009.06.07 22:10]


FAJNA STRONA

Ala17 [e-mail][2009.05.27 20:11]
Fajna stronka;]
arturo10021 [e-mail][2009.05.12 17:42]
strona jest dosc dobra, lecz brakuje kilku podstawowych zagadnień zwłaszcza z chemi kwantowej:(
Melian [e-mail][2009.04.11 16:48]
Bardzo ciekawa i przydatna strona z miłym akcentem w postaci esperanto :-)
kasia [e-mail][2009.03.11 09:26]
fajna i kolorowa stronka gratulacje dla admina
Agata [2009.03.06 11:11]
Super stronka. Pozdrawiam!
bidadidat [e-mail][2009.02.17 06:42]
MEGA stronka napięć 5+ Trzym tak dalej
b23 [2009.02.10 22:35]
Świetna strona, zmieniła moja patrzenia na chemię, wszystko stąło się łatwe :DD
naukowiec.net [e-mail][2008.11.11 21:30]
Zapraszam na strone naukowiec.net - strona edukacyjna dla wszystkich,
belferka [2008.10.23 14:37]
Świetna strona. Gratuluję!
W związku z tym, że w szkołach coraz mniej jest pracowni chemicznych to może jakieś fotki z doświadczeń i ich opisy
ona:) [2008.10.22 15:50]
fantastyczna strona! brakuje miejsc, gdzie mozna znalezc ciekawe zadanka na logiczne myslenie:)
grakgron [e-mail][2008.09.26 10:53]
dodajcie od razu do ulubione
wampa [e-mail][2008.09.22 22:20]
stronka genialna ale (jak zawsze do czegos sie doczepie :P) przydało by sie troche informacji o cząsteczkach elementarnych (jakieś kwarki,leptony,mezony) a poza tym naprawde strona na 5+
kasia [e-mail][2008.09.17 19:54]
CAŁKIEM TU MILUTKO POZDRAWIAM
Mariusz [e-mail][2008.09.16 15:03]
Miło zawiesić oko na waszej stronie.
Pozdrowienia!
mariolafruwa.pl
dancistino [e-mail][2008.07.29 01:10]
Saluton! Mi gratulas tre interesan pagxon!
Amike
Maria
Jack Fox [2008.04.06 22:11]
Gratuluje strony! Świetna rzecz :) Taka... pomocna :)

no i gratukuje jeszcze tego zapału do chemii :D
phi2 [e-mail][2008.02.29 11:27]
Super stronka!!!!!!!!!!! :D
:) [e-mail][2008.02.27 20:42]
Czy ktoś wie jaki jest marmuru? Chodzi o coś takiego jak np. AgO (TLENEK SREBRA)

Odp.: Czy chodzi o wzór chemiczny? Jeśli tak, to marmur jest węglanem wapnia - CaCO3.
Chemik333 [e-mail][2008.02.18 22:57]
W końcu udało mi się założyć własną stronę na temat doswiadczeń chemicznych, zapraszam! (grafika stosunkowo prosta... nie znam się na CSS, czy takich tam...) :) www.doswiadczenia.freehost.pl
Przemek 88 [2008.02.09 14:52]
Świetna strona. Gratuluje twórcy. Najlepsza jaką do tej pory spotkałem
Monia [2008.01.19 00:43]
Dzięki za pomoc. Buźka!
Chemik333 [e-mail][2008.01.18 11:30]
Bardzo dobra strona, bogate treści, przejrzysta... Nigdzie indziej nie znalazłem tyle informacji. W przyszłości mam zamiar założyć własną stronę na temat doswiadczeń. Pozdro ;)
Wariatka17 [2007.12.18 21:40]
Całkiem fajna strona powiem :) Chemie kocham, więc gdzie tylko sie zakradnie jej cząstka, to już jest na wielki plus :D 
Klaudia Buratowska [e-mail][2007.12.07 15:01]
Ładna stronka, taka wesoła, przyjemna (pozdrowieńka) :* ;) ;) ;) :) :) :) ;p ;p :p :p ;p
Maggie [2007.11.15 18:15]
Dzięki ;] pomogłeś mi tą stronką ;D pozdro
Paulina [e-mail][2007.11.02 21:44]
Ufff wreszcie normalna strona, na której można ze zrozumieniem poczytać o chemi, na innych sypią samymi terminami i zamiast się czegoś dowiedzieć muszę ciągle sprawdzać znaczenie słów. Dzięki dobry czlowieku :D
Magdalena Buratowska [e-mail][2007.09.27 19:30]
Świetna stronka!!!! Dużo opcji i wiele innych rzeczy
tommy [e-mail][2007.04.04 20:37]
Super strona!
84.40.188.166 [2007.04.02 19:35]
Dzięki za tą stronkę. Jest super
Agencja interaktywna [2007.02.01 14:56]
Bardzo fajna strona, pozdrawiam wszystkich odwiedzających!
ChemART [e-mail][2007.01.28 07:42]
Nowy portal chemiczno-pirotechniczny www.chemart.xt.pl! Zapraszamy! [...]
Luiza [e-mail][2007.01.22 21:47]
Witam!
Świetny zbiór informacji!
Bardzo się cieszę, że trafiłam tu i mogłam z niego korzystać.

Pozdrawiam bardzo serdecznie!
Sebastian [e-mail][2007.01.05 19:01]
Ciekawe zagadnienia, fajna strona. Pozdrawiam
Damiś [e-mail][2007.01.05 13:15]
Czesc kolego! Postanowiłem troche głebiej poszperac w Twojej stronce :) Nie sadziłem ze zawiera az tyle ciekawych informacji ;) to zupełny rarytas dla wilebicieli chemii :d pozdrawiam, trzymaj sie cieplutko :)
Zosiaczek [e-mail][2006.12.04 16:04]
Hej!!!
Znalazłam na stronie błąd. Chodzi o pojęcie wartościowości, ponieważ nie ma takiego pojęcia! Przyjmuje sie, że jeśli chodzi o wartościowość, to powinno się mówić o stopniu utlenienia lub elektrowartościowości... Ostatnio za to, że chciałam zdefiniować to pojęcie dostałam 1 :(.

P.S.
Stronka świetna!!!!!

Odp.: Przykro mi, że dostałaś 1, ale pojęcie wartościowości istniej już od dawna. Wystarczy zobaczyć do encyklopedii :)

dark [e-mail][2006.11.15 18:35]
zajefajna stronka mace łby że takie coś piszecie
Hermas [e-mail][2006.11.06 19:16]
Super stronka!!! Nie potrzebne mi już są korki z chemii:)
DZIĘKI;)
Wercia:) [e-mail][2006.11.04 12:59]
Rewelacja:)))) bardzo mi pomogles;P :*
Sylwia [e-mail][2006.10.18 15:57]
dodatkowo pomyślałam, że mogłabym pomóc w tworzeniu serwisu - jeśli chodzi o stronę techniczną sprzętu laboratoryjnego. Zapraszam do sklepu www.labosklep.pl Mogę przesłac szkice produktów.
Sylwia [e-mail][2006.10.18 15:53]
Witam, strona z ciekawymi informacjami. Czytelny wygląd i przyjazna grafika. Tylko jest błąd na stronie wejściowej - ja nie widzę baneru (IE 6) i musiałam się mocno zastanowić jak wejść do serwisu.
AndrzejB [e-mail][2006.08.26 19:17]
Bardzo fajna stronka. Zwłaszacza teraz po "przeróbce". Przebogaty dział ROZRYWKA, fajny masz dorobek artystyczny. Gratuluje rozlicznych talentów i życzę dalszego ich owocnego rozwijania. Pozdrowionka!

Odp.: Wielkie dzięki! Miłe słowa motywują do pracy :) Pozdrawiam!
sewa [e-mail][2006.08.25 20:17]
Jako stara chemiczka muszę się z "chemmix" lepiej poznać. Cześć!

Odp.: Czyżby chodzić miało o mnie :P jeśli tak, to kontakt do mnie można znaleźć na zakładce Autor. Pozdrawiam!
kamil [e-mail][2006.07.20 23:15]
Bardzo fajna stronka, ładnie wykonana. Pozdrawiam wszystkich
Piotr [e-mail][2006.06.30 11:28]
Naprawde super strona, szukalem jej wszedzie, oby wiecej takich
Pozdrowienia
bialystok18 [e-mail][2006.06.12 18:55]
Ja doszedlem, i to dzieki Tobie , wielkie dzieki jeszcze raz...3maj tak dalej....
bialystok18 [e-mail][2006.06.12 18:51]
Andrzejku dziekuje ci wielkie za pomoc, dzieki Tobie i Twojej genjalnej stronce jestem z chemia do przodu. I dzieki Tobie w koncu ja zrozumialem. Aby bylo wiecej takich bezinteresownych i życzliwych ludzi jak Ty, wtedy nasz kraj wygladalby calkiem inaczej. A wystarczy tylko chwila, wystarczy tylko cheć, a dzieki drugiej osobie mozna osiagnać to do czego sie podążalo.
Paweł [e-mail][2006.06.10 22:51]
Rewelacyjna strona! Polecam wszystkim znalazłem dokładnie to, czego szukałem!
ivonka [e-mail][2006.06.07 22:36]
Naprawde Super Stronka. Gratuluje pomysłu , wykonania i przejrzystości. W koncu ktoś jasno i bez zbednego gadania wytłumaczył mi o co chodzi z tymi wszystkimi izomerami, konformacjami itd. Życz mi powodzenia na jutrzejszym kolosie:) Dzieki wielkie za ułatwienie życia:) obiecuje ze na pewno jeszcze tu zajrze:> Pozdrowienia:)
Martyna Wójcik [e-mail][2006.05.31 14:22]
Bardzo fajna strona. Można sie na niej wiele nauczyć!!!
Joanna Buratowska [e-mail][2006.05.31 14:22]
Świetna stronka!!!
kasia z czyli zolzz [2006.05.27 18:21]
andrzej odezwij sie do mnie moze jednak :) bo za miesiac jade do francji i przez cale wakacje nie bedzie okazji :E
oleńka [2006.05.10 18:45]
Czy ja wiem... Nie ma tego, co chciałam, a szkoda... :|

Odp.: Niestety nie ma tu wszystkiego, serwis słabo się rozwija w ostatnich latach, ale mam nadzieję to zmienić.
comash [e-mail][2006.03.20 16:06]
Świetna stronka, rzeczowo zrobiona.
olamania [e-mail][2006.03.15 18:55]
Kto mi poda rozwiązanie z wyjaśnieniem do zagadki plaża? :? 

Odp.: A któż, jak nie autor strony ;) wysyłam informację na maila.
Karol [e-mail][2006.03.15 10:36]
Podoba mi się ta strona.
Floe [2006.03.12 14:24]
Bardzo dobra strona. Przydatne artykuły, pisane tak, że w końcu zrozumiałam, o czym mówi się na moich lekcjach (rozszerzonej) chemii. :) Życzę dyamicznego rozwoju!

Odp:. Dzięki bardzo. A błąd już poprawiony ;)
sikorka [2006.03.04 18:24]
Gratulacje :) stronka jest świetna :) bardzo przyjemnie się z niej korzysta :) ciekawa, uporządkowana :) brawo!! pozdrawiam :)
Chemik_młody [2006.02.18 14:04]
Jesteście wspaniali tak jak ta stronka. Wielkie dzięki, to co robicie naprawde ma sens. Tak trzymać ;).

Odp.: Dzięki za wyrazy uznania, ale autor strony jest tylko jeden... niestety nikt nie chce mi pomagać :( no ale to nic. Mam nadzieję, że niedługo nowości na chemmixie ruszą pełną parą :)
bedol [e-mail][2006.02.14 19:36]
zajebiste
Fiolka [e-mail][2006.01.26 17:51]
Hej hej :) 
Stronka jest fajna (szata graficzna akurat nie muli netka), zawarte treści bardzo przydatne :) Normalnie congrat! Ale czemu się nie pochwaliłeś ?? :D Pozdro od ludków z roku :D
Muni [e-mail][2006.01.15 20:07]
@ndre no wiesz takie porno treści nieładnie zrub coś z ta księgo gosci :D

Odp.: A Ty się pisać naucz Szymonku.
aGuŚka_87 [2006.01.15 19:11]
Super stronka! ;)
kolega adam [e-mail][2006.01.13 11:53]
Kurde... fajnie tu :)
karola [2005.12.26 18:29]
Fajna stronka [stud]  :d
Ewa i Marcelina [2005.12.19 08:27]
Siemka! Macie bardzo fajną stronke! ;-)
Jacob [e-mail][2005.11.15 22:11]
Nie no, co tu dużo mówić !! Najlepsza strona z chemii jaką widziałem !! 
KaśKasia [2005.11.12 20:13]
Bombowa strona! :) Thanks a lot! Przynajmniej sporo o tych cis- i trans- brrr :/ A pomyśleć, że kiedyś lubiłam i ROZUMIAŁAM chemię :) A już o tych rysunkach to nie wspomnę, bo prawie zasłabłam jak zobaczyłam krzyk, różę i oko :) Bossskie:) Pozdrawiam :)
Megi [2005.11.09 19:37]
Świetna stronka! Tylko tu znalazłam to, co chciałam ;) 
kwadrat [2005.10.31 15:38]
Stronka bardzo fajna... Nareszcie gdzieś znalazłem o tym tiosiarczanie sodu i grzałce... życzę dalszych sukcesów.
Przemek [e-mail][2005.10.22 15:30]
Super stronka !! Powodzenia na studiach :P  :D
Pchełka [2005.10.18 11:33]
Strona w porządku. Króluje przejrzystość :)
kolega [e-mail][2005.10.16 20:57]
Niech znajdzie się coś dla zaczynających uczyć się chemii, a tak to stronka spoko :P !! Jak będzie coś fajnego to piszcie.
bajka [e-mail][2005.10.16 20:46]
Super stronka !! Tylko brakuje doświadczeń i łączenia pierwistków, a poza tym to jest super !! !! Pozdro dla prowadzącego !! :P  :D
strony internetowe [e-mail][2005.10.07 10:47]
Strona przejrzysta i estetyczna i chyba o to w tym chodzi. Pozdrowienia dla adminów i wszystkich forumowiczów. Będę tu zaglądał www.adicom.pl

Odp.: Ah Ci admini, szkoda, że jest tylko jeden :P.
mactom3 [2005.10.04 13:45]
Bardzo ciekawa strona, imponująco dużo treści i to przydatnej. Gratuluję :-)
jarecki1185 [e-mail][2005.09.30 20:41]
Siemka fajna stronka. Pozdro dla wszystkich ;d
ruszka [e-mail][2005.09.13 15:08]
Mam 8 lat, nazywam się Patryk i interesuje się chemią. Może to kogoś ze strony zaciekawi ??
CHEMIKXXX [e-mail][2005.08.17 22:26]
Stronka niezła, ale brakuje doświadczeń chemicznych.
esperantus [e-mail][2005.08.04 17:47]
Pozdrowienia od Esperantystow z Kęt i Bielska. Dobrze, że to robisz.
magdagrudz [e-mail][2005.08.01 14:43]
Cześć Andrzejku :) hm... nie chce mi się włączyć Twój pamiętnik :(
Michel Loreun [e-mail][2005.07.23 22:05]
A ja to bym chciał zgłosić odkrycie nowego związku chemicznego, mianowicie czadku jodu COI :P Czy dostanę Nobla ?
zolzz [2005.07.19 22:10]
A wiesz, że mnie wzięło na to esperanto? Beka. Okazało się nawet, że mam w domu rozmówki z 1959 roku. No i fajnie, że dużo słow jest podobnych do fr. A co to będzie za niespodzianka? :)
zolzz [2005.07.18 17:41]
Ale nie o to chodzi. Ja bym chciała sama mieć taką stronkę, gdzie sobie poodmieniam, tak na potrzeby kogoś innego. I porobie różne takie maturalne wskazówki. Taki wstęp do mojej przyszlej praktyki nauczyciela (opracowałam juz nawet metodę pracy w grupie średnio zainteresowanej :) ).
zolzz [2005.07.18 00:35]
A ten Stanisław z Łodzi to nikt inny, jak mój mały urwis i nieznośnik Kamil. A czy autor strony przewiduje nagrody niespodzianki dla najbardziej aktywnego forowicza? Bo ja się ładnie staram [rotfl].

Odp.: Nagrody nie są przewidziane, bo to właśiwie nie jest forum tylko księga gości przeznaczona do pozostawianaia wpisów. Ale dla Ciebie Kasiu zawsze coś się znajdzie. Pomyślę nad 'niespodzianką' :)
Stanisław z Łodzi ;) [2005.07.17 17:36]
Jestem pod wrażeniem, aż mi szczena opadła. Ęęęę !! Szkoda tylko, że nigdzie nie mogę znaleĄć jak uzyskać złoto z wygietęgo kaloryfera :P  [dumb]
Gosia S. - Ronnie [e-mail][2005.07.17 11:09]
Jestem pod wrażeniem... przejrzysta grafika, dobrze dobrane kolory i imponująca zawartość...
Jeszcze gdyby nie to, że nie przepadam za chemią... ;)
zolzz [e-mail][2005.07.17 10:53]
Andrzej, a może zrób tak, cobyśmy mogli wszyscy zamiszczać zdjęcia i rysunki nasze, co? No chyba, że tak już można, a ja tam jeszcze nie zaszłam.

Odp.: Tak nie można, ale można zawsze mi wysłać na mejla i ja umieszczę :).
kasia z, czyli zolzz [e-mail][2005.07.17 09:58]
Ja Cię pierdziulę Andrzej, co to za zmyślna machina Ci wyszła że ho ho. Jestem pod wrażeniem. Poprzedni wpis mi nie wyszedł :(, ale co tam.
A może znalazłbyś mi tu miejsce, żebym mogła sobie poodmieniać czasowniki francuskie, cio ?? :P Jak juz tu i tak prawie wszystko macie :P Hihi, a jak nie (bo się domyślam, że nie, bo ty Andrzejku nie masz żadnego szacunku do kultury i sztuki wysokiej przeze mnie wykonywanej :), to ja Cie z checią zatrudnię do zrobienia mi takiej oto albo mniej rozbudowanej stronki o czasownikach francuskich, bo z całego serca i nieserca Ci zazdroszczę takich oto tutaj zaprezentowanych umiejętności twórczych i nietworczych (polskich znaków nie używam, bo mi się nie chce i mi się ten jeden palec, którym piszę, męczy) buzi dla pięknej fruzi. Pozdrawiam.

Odp.: No to skasowałem nieudany post. Czasowniki fransuskie odmienisz na Verbixie. Jeśli będziesz potrzebować stronki - daj znać, coś wymyślimy. Polskie literki dorobiłem.
magdagrudz [e-mail][2005.07.12 16:59]
Hihi, dodaliście mnie więc wypadałoby coś napisać :). Jeszcze raz gratuluję dostania się na Uniwerek i Politechnikę, choć jako pierwsza się z Wami dowiedziałam :) Już za Wami tęsknię, było naprawdę fajnie, ale powiem wam, że nogi moje to odczuwają :D Pozdrawiam cieplutko :)
Monika25wawa [e-mail][2005.06.18 00:07]
Widzę, że zapał do chemii ogromny. Gratuluję. Na studia zapraszam na Wydział Chemiczny PW. Pozdrawiam. Mgr inż. Technologii chemicznej. :>
Aine [2005.05.17 19:25]
Hmmm... chyba byłoby nudne, jeśli tak, jak inni pisałabym jak wspaniała i pomocna jest Twoja strona... a co mi tam! Chemmix jest jedną z lepszych stron o tematyce chemicznej! Oby tak dalej!
Artur Pałasz, Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Chemii Budowlanej POLARIS [e-mail][2005.05.15 19:04]
Witam.
Dawno tu nie zaglądałem, ale widzę, że serwis nadal trzyma się ostro! Bardzo dużo ciekawych informacji.
Pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów !!
jackob [2005.05.15 15:45]
Świetna stronka - ciekawa i przydatna :]
liv_grete [2005.05.11 17:21]
Á propos śladów, które po sobie zostawiamy. Tu również chcę dać znać o swojej obecności. TU BYŁAM! ;] a teraz na serio. Strona wygląda dużo lepiej. Fajnie, że się za nią zabrałeś! Życzę owocnej pracy nad dalszymi poprawkami i unowocześnieniami. 3mam kciuki. :D
Kudlaty-89 [e-mail][2005.04.27 21:00]
Oby bylo nas więcej www.chemia89.republika.pl

Odp.: Kiedy strona zostanie ukończona - proszę poinformować mnie o tym. Dopiszę ją wtedy do linków. Mogę też zaproponować wymianę butonów.
Bożka [e-mail][2005.04.27 19:00]
No to powiem zajefajnie :> he he. Bardzo przydatna stronka, i niecodzienna, bo można tu to i owo się dowiedzieć...
Słoneczko [2005.04.26 01:18]
Strona jest pod wieloma względami nieprzeciętna, może dlatego tak bardzo mi się spodobała. Cieszę się że są jeszcze w tym kraju <zaniecham epitetu> ludzie z pasja.
Renata [2005.04.26 01:12]
Właśnie natrafiłam na Twoją stronę i jestem pod wrażeniem. Ja też jestem na profilu przyrodniczym i bardzo lubię chemię (chociaż bardziej fizykę), ale nie wiedziałam, że można mieć aż takie zamiłowanie do tego przedmiotu. Tym bardziej jestem pełna podziwu.
docia [e-mail][2005.04.22 12:15]
No kochany, a co z naszym psikusem ?? Miałeś powiedzieć, czy Ci pasi w weekend... ja czekam :] Ciao Endru!
docia :] enterze nie wciskaj sie! [e-mail][2005.04.13 23:52]
więc pilnuję entera coby się nie wcisnął. andrewie, ciekawa strona :) ale dość monotematyczna ;) hehe więc niestety kończymy naszą wielmożną szkołę, ale mam nadziję, że gdzieś będzie można znaleĄć hasła typu "medyk 21.07. mam zaproszenia - chodĄcie". Byloby milo :) więc proszę pamietać o zabieraniu Doci na imprezki. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Docia.
Doniu [e-mail][2005.03.24 12:24]
Swietna strona, ciekawe i przydatne informacje [...]
ToMo [e-mail][2005.03.21 23:41]
Endru, uwielbiam z tobą rozmawiać i wygłupiać, jestem szalenie niepocieszony jak cię nie ma w szkole, bo muszę siedzieć z Kubą :/ Jak jesteś to od razu jest mi lepiej, bo się smieję prawie cały czas. Ogólnie beka z Ciebie nieziemska czasami, jak. np. dzisiaj na WOSie jak parodiowaleś minę Mazurek :P Ehh, podziwiam cię w wielu kwestiach, ale w paru wręcz nieznoszę i o tym wiesz chyba. Nie wiem czy te wpisy mogą być takie dlugaśne, ale co tam... :P Napisałbym coś jeszcze, ale wstydzę się, poza tym wiem, że nie lubisz jak poruszam 'te' kwestie... Pozdrawiam! :) PS. Ciekawe kiedy Czurak wreszcie cię pocałuje jak obiecał ongiś :P
efik [e-mail][2005.03.21 01:56]
Super stronka. Pozdrawiam [...]
PM [e-mail][2005.03.19 14:25]
Ucieszyłem się, kiedy zobaczyłem link do "chatki chemika", jednak nie kieruje on do chatki, tylko do http://www.techem.com.pl/zb/str32.htm

Odp.: Już to poprawiłem.
dooreks [e-mail][2005.03.15 22:12]
Super strona! Szukalem dość dużo czasu na internecie stron związanych z chemią. Ta jest jedną z lepszych. Bardzo mi pomaga. Wielkie dzięki dla autora.
czester [2005.03.09 10:53]
Przydatna strona, [...]
Wojtuś (prezes) [e-mail][2005.03.07 19:30]
Serwis [Wojtusiu nie używamy wulgaryzmów... powiedzmy zajefajny], pozdrawiam. P.S. Jestem chory, Ąle sie czuje i mam wszystko gdzieś, a twój serwis pomaga mi znosić chorobę.
quadral [e-mail][2005.02.26 21:47]
Świetna stronka. Bardzo mi się podoba. Wiele przydatnych i ciekawych wiadomości. Wyrazy uznania dla autora.
PM [e-mail][2005.02.19 22:25]
Witam!
Swietny serwis, profesjonalnie przygotowany i prowadzony. Bardzo przydatny dział download. Jestem nauczycielem chemii i sam prowadzę stronę, na którą serdecznie zapraszam (link do chemmix już tam jest): www.chatka-chemika.prv.pl.
Aśku [e-mail][2005.02.10 20:30]
Ty to rzeczywiście jesteś obłąkany :D :D :D ale chciałabym mieć takiego świra na jakimś punkcie... ciekawe jak to jest... :D
Eliza [2005.02.10 14:50]
Bardzo fajny angielski na wesoło!
komi [2005.02.08 22:47]
Cześć, stronka dla podstawówki i liceum, może sie nadaje. Masz wiele błędów literowych na stronie. Przy kopiowaniu rysunków i tekstu powinno się dawać przypis z jakiego to Ąrodla, żeby nie być posądzonym o złamanie. Pa.
Pozdrawiam i zycze wytrwalosci w udoskonalaniu stronki.

Odp: Błędy literowe to to, z czym próbuję walczyć, ale niestety jest tu dość duża ilość tekstu jak dla jednej osoby. Wybacz, ale o jakich rysunkach mówisz? Wszystkie rysunki wykonuję osobiście, więc dlaczego miałbym dawać przypisy. Tam gdzie zapożyczam jakąś ilustrajcję (a zdarza się to sporadycznie) umieszczam podpis na tej ilustracji.
cally [2005.02.01 20:53]
Tu jest extra !!
Aśku [e-mail][2005.01.17 18:08]
Dobry ten angol 'na wesoło' :D
student [2005.01.14 02:19]
Witam :) Super ta stronka. [...] Naprawdę polecam :)
Gwiazda [2004.12.28 01:39]
Życzę wytrwałości i wiedzy w dalszym tworzeniu stronki. Pozdrawiam :)
Muni [e-mail][2004.10.19 19:10]
Fajna stronka !! Ja też bym chciał taką mieć :(  Pozdrawiam!
Arek_p [e-mail][2004.10.18 23:38]
Wspaniały serwis!
Pozdrawiam twórcę strony!
Pusix [e-mail][2004.10.18 21:58]
Andrew jesteś zbyt genialny by być prawdziwym :) :)
lex 23 [e-mail][2004.09.24 11:10]
Ta strona jest kompletnie do bani, po co mi spis treści chemii organicznej, znam go, potrzebuję materiałów, a nie spisu!!!

Odp.: To prawda, że nie ma żadnych materiałów, ale to nie powód, aby odrazu określać całą stronę jako "do bani". Materiały są tworzone i z biegiem czasu pojawiają się na strone. (już jest kilka, tylko spis się do nich nie odnosi, np: Odmiany alotropowe węgla. Niestety ekipa strony to praktycznie 1,5 osoby. Sądzę, że Newsy wszysko wyjaśniają. Jeśli potrzebujesz jakiś konkretnych materiałów - napisz, a chętnie Ci pomogę: chemmix@o2.pl.
Limak [e-mail][2004.07.10 00:00]
Super strona o chemii!
oli [2004.05.31 00:00]
Świetna strona :P Własnie się przygotowuję do jutrzejszego zdawania chemii żeby miec 6 na koniec gimnazjum i trzeba obczajać program licealny. Jak się uda to Ci piwo postawie.
Pilot [e-mail][2004.05.14 00:00]
Ciekawa stronka ale przydałoby się coś zmienić. Niewiem co, ale czegoś tu brak.
Kasia [e-mail][2004.05.13 00:00]
Trochę jeszcze dopracuj tą stronkę. Pozdrawiam.
olo [e-mail][2004.04.25 00:00]
No ładnie... Pozdrawiam!
Nicola [e-mail][2004.03.28 00:00]
Heh, co do tych tablic rozpuszczalności, to legenda by sie jakas przydala bo za wrózke jeszcze nie robie! A tak wogóle to QL stronka ;]

Odp.: Tablica rozpuszczalności jest w trakcie przygotowywania. Mam nadzieję że powstanie baza iloczynów rozpuszczalności i łatwo będzie można się orientować co, jak się rozpuszcza.
Wiola [e-mail][2004.03.17 00:00]
Stronka jest bardzo fajna! Szkoda że mi wcześniej o niej nie powiedziałeś to może uniknęłabym kilku jedynek :)
Mati [2004.02.29 00:00]
Fajna stronka ! Znalazłem coś dla siebie. Zapraszam na moją [...]
CHMES [e-mail][2004.02.25 00:00]
[...]
Tomex [2004.02.21 00:00]
Pozdrawiam
Tomex [2004.02.19 00:00]
Pozdrawiam
CHMES [e-mail][2004.02.11 00:00]
Bardzo przejrzysta i ciekawa strona!
Matys [e-mail][2004.02.08 00:00]
Stronka niczego sobie ;-) Pozdrawiam serdecznie!
Ewka [e-mail][2004.02.07 00:00]
Hey, podoba mi się twoja strona - [...]
sillen [e-mail][2004.02.04 00:00]
Yeah! Chemistry is kól!
Artur Pałasz [e-mail][2004.01.29 00:00]
Bardzo ciekawa strona, zapraszam również na moją, a poza tym to nie wiem czemu nie mogę sobie skopiowac tego tekstu co wstawia banner?? 

Odp.: Też nie wiem. Kod może być taki: <a href="http://www.chemmix.artnet.pl" target="_blank" onclick="location.href='http://webSite.pl/?pid=82594'">Serwis chemmix - wszystko o chemii</a>.
Artur Pałasz [e-mail][2004.01.29 00:00]
Ten nowy serwis CHEMIA FARB będzie dostępny od lutego 2004 roku, polecam odwiedzenie go nie tylko pasjonatom chemii, ale np. tak jak tu widze na tej księdze - uczniom szkół, bo będzie można tam znaleĄć wiele przydatnych informacji. Zapraszam.
Asiunia S [e-mail][2004.01.24 00:00]
Wiec musze powiedziec ze to SUUUPER stronka, ktora polecilam absolutnie wszytskim znajomym, bo przygotowujemy sie do testu z 3 lat z chemii, a nigdzie (poza ta stronka :P) nie ma materialu dla gimnazjum. DZIEX !! :*
rs [2004.01.24 00:00]
Cześć!
olejka [2004.01.12 00:00]
Ta stronka jest po prostu super jszcze nie byłlam na lepszej (dotyczącej chemmii).
szymonek m [e-mail][2003.11.26 00:00]
Ty mi się podobasz Andre!
Zielony [2003.10.19 00:00]
Najlepsze strona, na jakiej byłem !! !! polecam kazdemu !!
agusssiaaa [2003.10.02 00:00]
Świetna stronka, przynajmniej dla mnie. Bardzo mi pomogła i pewnie będę tu jeszcze wpadać - z chemię różnie to bywa ;) Życzę owocnej pracy :)
Ewa [e-mail][2003.06.05 00:00]
Witamy w Gdańsku. Przeslij mi opis swoich przezyc wewnetrznych z Krakowa. Co porabiasz w weekend? Może spotkamy sie np. w piatek? Informatyka jest nuuudna! :( :P
Gosia [e-mail][2003.04.03 00:00]
Fajna stronka! Pozdrawiam. :)
Akademik [2003.03.23 00:00]
Fajna strona, pozdrowienia z Wawy.
piochu [e-mail][2003.02.23 00:00]
Wszyyystkoooo nio moze prawie, oprawa graficzna mogla by byc troche bardziej efektowna.
Kazik [e-mail][2003.02.22 00:00]
Wszystko mi się podoba !!
Fahrmass [2003.02.17 00:00]
Heja! Calkiem tu milo, co tu duzo pisac. Aha, umiescilem linka do chemmixa na stronie gazetki :P. Milego dnia.
Goshia [2003.01.23 00:00]
Siema Andre! Siedze na informatyce i sie nudze. Pozdrawiam, buziaczki.
Andrzej Okuniewski [e-mail][Wpis specjalny]
Oto nowa księga gości!

Dodaj wpis

"